reklama

Akupunktúra a prvý job na dvojmesačnej ceste na Taiwan

Už je to nejakú chvíľu, čo som sa neozvala a teraz to musím dobehnúť. Poviem vám o mojej druhej návšteve lekára a o mojom prvom jobe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Konečne po viac ako mesiaci prišiel ten čas, čas prvého jobu. Včera mi v agentúre prvýkrát dali voucher a mapku a dnes som prvýkrát pracovala v Taipei! 

Keď som vystúpila z metra zostala som mierne dezorientovaná a zistila som, že mapky z agentúry nie sú perfektné a ulice sú na nich označené po čínsky. Avšak môj cieľ bol veľmi blízko k stanici metra a tak som našla cestu aj bez poriadnej mapy. 

Môj prvý job trval 5 hodín a bol to katalóg. Predtým ako som sem išla som na internete hľadala asi všetko o modelingu v Číne a čítala som o katalógoch a stoviek outfitov za jeden deň. Mala som možno prvýkrát to pocítiť na vlastnej koži. Bolo to naozaj celkom veľa prezliekania ale 5 hodín som zvládla v pohode. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stále som bola chorá a zdá sa mi, že dnes som sa cítila asi najhoršie a tak som napísala do agentúry, či nemôžem ísť k doktorovi ešte raz. Po jobe mali pre mňa nachystané ešte dva kastingy a keď som ich absolvovala išli sme do nemocnice. 

Myslela som si, že pôjdeme k tomu istému doktorovi ako predtým ale mýlila som sa. Moja bookerka sa ma spýtala, či sa bojím ihiel. Nechápala som prečo. Vošli sme do ambulancie, doktor sa ma lámanou angličtinou spýtal čo mi je a začal rozbaľovať nejaké ihly. Akupunktúra. 

Vydesená som sedela 15 minút v čakárni a pozerala na ihly zapichnuté v mojej ruke a krku. Potom doktor prišiel do čakárne a dal mi nejaký prášok, tradičná čínska medicína. Asi 5 minút som rozmýšľala či to vypiť alebo nie a nakoniec som sa rozhodla vyskúšať to. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Postupom času mi niektoré ihličky vypadli a ostatným som dopomohla ja. Zobrala som si lieky, ktoré mi predpísali a odišla som na ďalšie kastingy. 

Večer som si prezerala lieky, čo mi dali. Na internete som našla, že jeden z nich je na zrážanlivosť krvi, druhý je na žalúdočné problémy a tretí od bolesti. Mňa bolelo hrdlo a ucho a tak som sa rozhodla tieto lieky nebrať. 

Až na moju chorobu bol tento deň skvelý a teším sa na ďalšie joby! Ešte stále ostáva viac ako mesiac zážitkov o ktoré sa chcem podeliť!

Michaela Hanušiaková

Michaela Hanušiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje meno je Michaela a rada by som sa s vami podelila o moje zážitky z Taiwanu, kde sa práve nachádzam. Dúfam, že nájdete niečo, čo vás zaujme! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu