reklama

Najpoužívanejší dopravný prostriedok v Taipei

Vec ktorá ma každý deň udivuje. Ako ich tu môže byť tak veľa? Ako môžu na tomto malom dopravnom prostriedku prepravovať časti nábytku alebo aj domácich miláčikov?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Skúter, skúter a ďalší skúter. Je ich tu všade plno. Idete po chodníku a oproti vám sa rúti skúter! Idete cez prechod a netrpezlivý skútrista už dupe na pedál. Majú svoj vlastný pruh na niektorých cestách a majú aj svoje špeciálne miesto kam sa postavia na semafore. Na chodníkoch sú ich odparkované tisícky. Či už staré, nové, veľké, malé, tradičné čierne alebo bláznivé ružové na ktorých nesmie chýbať Hello Kitty! 

A čo všetko na nich dokážu prepraviť! Niekdy sú to časti nábytku a inokedy domáci miláčikovia. Ich jazda je väčinou zbesilá a už párkrát som už zažila, že sme taxíkom ktorým chodíme na kastingy niekoho nabrali. Zrejme je to tu bežné. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ten kto na Taiwane predáva skútre má určite úspešný biznis. Verím, že takmer každý obyvateľ má skúter, lebo je ich tu naozaj neskutočne veľa a je to zvláštna vec, ktorá mi bude rozhodne chýbať, keď sa vrátim na Slovensko. Skútre rozhodne patria k Taipei a dotvárajú tu skvelú mestskú a zvláštnu atmosféru. 

Obrázok blogu
Michaela Hanušiaková

Michaela Hanušiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje meno je Michaela a rada by som sa s vami podelila o moje zážitky z Taiwanu, kde sa práve nachádzam. Dúfam, že nájdete niečo, čo vás zaujme! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu