reklama

Opäť to začína

Sedím v Dubaji na letisku a práve ma odpojilo od hodiny wifi zadarmo. Tak čakám, pozerám na ľudí okolo a píšem si svoj denník.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

9.6.2016

Pri tejto príležitosti mi napadlo, že môj denník toto leto nemusí byť tak úplne súkromná záležitosť ale môžem a aj sa podelím o všetko, čo ma na tejto ceste postretne s vami.Prečo som v Dubaji a kam vlastne idem? Idem do Taipei. Tí ktorí ma poznajú, alebo čítali moje príspevky aj minulý rok, vedia, že som v tomto Ázijskom meste strávila 2 mesiace minulý rok. Bola som tam na svojej prvej modelingovej ceste, odniesla som si odtiaľ veľkú kopu zážitkov, silné priateľstvá, veľa skúseností. Dnes, takmer po roku som sa znova ocitla na začiatku tejto cesty. Minulý rok som však nešla úplne sama. Z mojej materskej agentúry sme do Taipei išli dve – Ja a Katra. Tento rok, je to celé iba na mne. Vrátim sa do toho istého mesta, tej istej agentúry, a budem bývať v tom isto byte. Avšak s inými ľuďmi a vidinou nových iných zážitkov, skúseností a priateľstiev. Je to akoby som sa vracala na základnú školu a našla by som tam všetko presne také, ako keď som odchádzala, až na jednu vec – spolužiakov. A neboli predsa oni práve tí, kvôli ktorým som tú školu mala rada?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na cestu na letisko som sa vydala už včera. Po finálnych nákupoch a po náročnom zatváraní kufra som s maminou nasadla na vlak do Bratislavy. Večer som sa ešte stretla s Katrou v Centráli. Je to zvláštna symbolika, lebo odkedy sme sa spolu vrátili domov z Taipei, sme sa videli len raz. Teraz, deň pred mojim odchodom späť do Ázie sme sa videli druhýkrát. Avšak počas celého roka sme ostali v kontakte a asi každý deň sme spolu komunikovali aspoň tým virtuálnym spôsobom. Bolo veľmi milé opäť sa vidieť. 

Šla som spať neskoro, neviem, možno na mňa predsa len doľahla tá cestovná horúčka, a možno ma hore udržal priveľmi zaujímavý news feed na facebooku a instagrame. Ráno som vyrazila na letisko s oboma rodičmi. Predtým sme sa ešte zastavili v mojej agentúre. Asi prvýkrát v živote sme niekam vyrazili priskoro. Väčšinou meškáme a nestíhame, teraz sme dokonca mali čas na zastavenie sa v Hainburgu v obchodoch a na kebabe.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po vystátí dlhej rady na check-ine nesmeli chýbať posledné fotky pred odletom a napokon rozlúčenie. Ďalej už pokračujem sama. Čo mi prinesie toto leto? Sama som veľmi zvedavá a dúfam, že ostanete so mnou a občas nahliadnete do denníka modelky, ktorá svoje leto trávi už druhým rokom desať tisíc kilometrov od domova – na Taiwane.

Michaela Hanušiaková

Michaela Hanušiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje meno je Michaela a rada by som sa s vami podelila o moje zážitky z Taiwanu, kde sa práve nachádzam. Dúfam, že nájdete niečo, čo vás zaujme! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu