reklama

Ako pokračuje život v Taipei

Moje dni sa stali plnšími, záživnejšími a mám oveľa menej času na prokrastináciu a podstatnejšie – na písanie blogu. Preto píšem o tom, ako pokračuje môj život v Taipei s takýmto veľkým meškaním.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

19.6

Spala som dlho, Dora mala doobeda nejaký kasting a tak som počkala, kým prišla a napokon sme sa odhodlali vyraziť na jedno z najlepších miest, aké v Taipei je. Od nášho dočasného domova je toto miesto vzdialené asi len okolo 15 minút pešo.

Chiang Kai-Shek bol vodca národnej strany, po druhej svetovej vojne v roku 1948 odletel na Taiwan a založil Čínsku republiku a až do svojej smrti v roku 1975 bol jej prezidentom. Na jeho pamiatku bol v roku 1980 dokončený tento pamätník, ktorý sa nachádza na východnom konci Námestia slobody.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bola som tam minulé leto viackrát, ale vždy ma udiví, aké krásne to tam je. Všetky budovy vyzerajú tak majestátne a tak inak ako v Európe. Zároveň mám na toto miesto pekné spomienky a ak raz budete v Taipei, tak toto jednoducho nemôžete vynechať!

Prvýkrát sa mi podarilo stihnúť aj výmenu stráží, ktorá bola rovnako ohromujúca, ako celý pamätník. Napokon sme cez park prešli na zastávku metra a vybrali sa k 101-tke. K budove, ktorá má 101 poschodí a bola dokončená v roku 2004 a až po rok 2009 sa pýšila titulom – najvyššia budova na svete.

V 101-tke sme nakukli do obchodov. Keďže ale väčšinou boli nad našu cenovú kategóriou, presunuli sme sa do blízkeho nákupného centra ATT for fun. Čo viac, ATT for fun nie je len nákupné centrum, ale aj raj nočného života. Deväť poschodí, deväť rôznych nočných klubov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Avšak my sme prišli cez deň a strávili sme tam niekoľko hodín chodením po obchodoch. Nakupovanie nás vyčerpalo a tak sme si kúpili v blízkom stánku koláčiky v tvaroch rozprávkových postavičiek. Do toho stánku musíme určite ešte niekedy prísť, lebo tieto koláčiky boli nielenže neskutočne zlaté, ale aj dobré. To bol náš prvý menší výlet.

20.6.2016

Na ďalší deň ma čakal testshooting. Moja Taipeiská agentúra nebola spokojná s tým, že nemám takmer žiadne fotky s mojím terajším účesom a tak mi zorganizovala fototest.

Všetko bolo v poriadku, nastavila som si budík a spokojne spala. Ráno mi budík zazvonil.. no a ja som ho rozospatá vypla a spala ďalej. Myslela som si, že som ho iba posunula. Zobudila som sa o hodinu neskôr, ako som mala. Bol zázrak, že som sa vlastne zobudila. Spanikárene som zistila, čo sa stalo a začala som sa veľmi ponáhľať. Nakoniec som prišla asi len o 15 minút neskôr, takže som to celkom zvládla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Testshooting bol super! Po dlhšom čase som si zase oživila ten pocit státia pred objektívom a vyskúšala som si, aké by to bolo mať ofinu. Vystriedali sme niekoľko rôznych outfitov, líčení a vizáže celkovo. Bol to pekne strávený deň a výsledné fotky mi robia radosť.

Zvyšok týždňa sa niesol v duchu kastingov a hodín presedených v taxíku.

24.6.2016

Jediné oživenie nastalo v piatok, keď som mala fitting na môj prvý job – reklamu na Asus. Fitting začínal až o 19:30 a skončili sme okolo jedenástej. Vyskúšali make up, vlasy, niekoľko outfitov.. a stretla som sa s celým tímom a ďalšími modelkami, s ktorými budem mať v pondelok job. Jednu z nich som dokonca poznala z minulého roka – mali sme spolu jednu prehliadku.

Michaela Hanušiaková

Michaela Hanušiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje meno je Michaela a rada by som sa s vami podelila o moje zážitky z Taiwanu, kde sa práve nachádzam. Dúfam, že nájdete niečo, čo vás zaujme! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu