reklama

Sun Yat Sen Memorial hall a Shilin Night Market - Taipei

Už len dva týždne na tomto mieste! Už len dva týždne spoznávania tejto krajiny.. Prvý septembrový deň sme strávili na Sun Yat Sen Memorial Hall a večer sme vyrazili na Shilin Night Market!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

31.8.2015

Dnes ráno som o deviatej už bola v štúdiu a čakal ma trojhodinový job. Spala som asi len štyri hodiny a bola som neskutočne unavená. Tri hodiny však neboli až také nezvládnuteľné a potom, keď som prišla domov som pokračovala v spánku. 

Okolo druhej poobede prišla nová obyvateľka nášho apartmánu Aušrine z Litvy. 

1.9.2015

Ja a ani Katra už tieto dva týždne nemáme skoro žiadne kastingy, lebo už je väčšina z nich na joby, ktoré sú po našom odchode. Takže dnes sme sa vybrali na Sun Yat Sen Memorial hall. Sun Yat Sen bol čínsky revolucionár a prvý prezident Taiwanu. Výstavba tohto memorial hallu sa skončila v roku 1972. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sme prišli, práve prebiehala výmena stráží a tak sme sa rozhodli nakuknúť dnu. Väčšinou je pre mňa výmena stráží iba taká povinná jazda, ktorá pre mňa nie je veľmi zaujímavá. Preto som ani neprejavovala veľký záujem vidieť výmenu stráži na Chiang Kai Shek memorial hall, keď sme tam boli. Ale táto výmena stráži bola dokonalá! 

Trvala aspoň 10 minúť a bolo to skutočné predstavenie a zaujímavý zážitok. Asi šesť mužov sa 10 minút pohybovalo presne, presne tak isto. Celý čas som sledovala a čakala, kým sa nejaký z nich pomýli a nejaký pohyb urobí čo i len o necelú sekundu neskôr ako ostatní... Ale nič také sa nestalo. Napokon sa stráže vymenili, nejaký kompetentný človek im upravil oblečenie a potom začala ubiehať ich hodina státia bez pohybu. Chvíľku som ich pozorovala a mám pocit, že ani len nežmurkali! 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vyšli sme von a zamierili sme do parku, ktorý sa nachádza v komplexe memorial hallu. Ten park bol krásny, strávili sme tam asi hodinu, pozorovali sme veveričky a rôzne iné zvieratá... Fotili sme sa a potom, z ničoho nič, zo sekundy na sekundu začalo tak strašne pršať. Ráno nás google varoval pred tým, že o tretej začne pršať ale my sme mu neverili. Ale google weather má vždy pravdu! Vždy. A my máme aspoň poučenie.

Večer sme sa všetky vybrali na Shilin Night Market. Ja, Katra a Tatiana sme išli za vidinou suvenírov a darčekov domov, zatiaľ čo Hanah, Auste a Aušrine hľadali oblečenie, topánky a doplnky pre seba. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hneď prvý stánok, v ktorom sme sa zastavili bol ten s jahodami v karamele. Druhýkrát som jedla túto úžasnú vec a ak sa sem raz niekedy vrátim, tak ako prvé budem hľadať práve tento stánok. Kúpila som nejaké darčeky domov, lenže nie som veľmi spokojná, lebo stále mi veľa vecí chýba a skoro všetko čo som kúpila sú také nevyužiteľné hlúposti.

To, čo som do nedávna pokladala za nemožné sa stalo skutočnosťou. Na Shiline som vyskúšala jedlo! Bola to taká mala taštička naplnená syrom a kukuricou. S Tatianou sme na tento zázrak museli čakať asi 20 minút. Veľmi mi to však nechutilo, lebo obal bol sladký a vnútro slané ale som rada, že som vyskúšala aspoň niečo! 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Michaela Hanušiaková

Michaela Hanušiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje meno je Michaela a rada by som sa s vami podelila o moje zážitky z Taiwanu, kde sa práve nachádzam. Dúfam, že nájdete niečo, čo vás zaujme! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu